Afdeling

Welkom bij de Venrayse afdeling van de SP. Onze afdeling is in 2003 opgericht. De Venrayse afdeling kent echter al een veel langere geschiedenis.

Over onze geschiedenis, onze hoogtepunten en onze acties in het verleden lees je hier meer.

Onze bestuursleden vind je hier, zij besturen dagelijks de afdeling Venray en zetten samen met de leden van de afdeling de activiteiten uit.

De politieke lijn van de Venrayse SP afdeling vind je terug in de fractie waar de SP met vier zetels (2014) in de Venrayse gemeenteraad vertegenwoordigd is.

Onze belangrijkste werkgroepen zijn de hulpdienst en de fractieondersteuning. Bij de hulpdienst kunnen mensen terecht met bijvoorbeeld (praktische en andere hulpvragen. Meer informatie over het hoe en wat over de hulpdienst vind je op de hulpdienstpagina. Een werkgroep met betrekking tot de nieuwe WMO is in oprichting.

Al het werk wat de SP verzet zou niet kunnen zonder de ondersteuning van heel veel SP-leden. Wil jij je als SP-lid ook inzetten, lees dan hier wat je zoal kunt doen.