Afdeling

Welkom bij de Venrayse afdeling van de SP. Onze afdeling is in 2003 opgericht. De Venrayse afdeling kent echter al een veel langere geschiedenis: voor 2003 als werkgroep van de afdeling Horst aan de Maas. De wortels van de Venrayse afdeling van de SP gaan terug naar begin jaren zeventig van de vorige eeuw.

Onze bestuursleden vind je hier, zij besturen dagelijks de afdeling Venray en zetten samen met de leden van de afdeling de activiteiten uit.

De politieke lijn van de Venrayse SP afdeling vind je terug in de fractie waar de SP met twee zetels in de Venrayse gemeenteraad vertegenwoordigd is.

Onze belangrijkste werkgroepen zijn de hulpdienst en de fractieondersteuning. Bij de hulpdienst kunnen mensen terecht met bijvoorbeeld praktische en andere hulpvragen. Meer informatie over de hulpdienst vind je op de hulpdienstpagina.

Al het werk wat de SP verzet, zou niet kunnen zonder de ondersteuning van heel veel SP-leden. Wil jij je als SP-lid ook inzetten, lees dan hier wat je zoal kunt doen.