Medewerkers postkantoor Venray blij met SP-taart

1 april 2008

Medewerkers postkantoor Venray blij met SP-taart

Medewerkers van het postkantoor in Venray waren maar al te blij met de SP-taart. Een hart onder de riem volgens filiaalmanager Hubert Jacobs.

Zaterdagochtend 29 maart j.l. om 10 uur bezocht de SP met zes leden het Venrayse postkantoor om de medewerkers daar een grote slagroomtaart aan te bieden. Voor deze medewerkers breken spannende tijden aan omdat het postkantoor gaat sluiten en ze niet weten wat er met hun baan gaat gebeuren. De slagroomtaart werd met veel enthousiasme ontvangen door een van de medewerkers. Ook deelde de SP cakejes uit aan de klanten; ook voor hun is het onzeker waar ze straks voor een aantal diensten naar toe moeten.

Filiaalmanager Hubert Jacobs en de medewerkers laat het niet ongemoeid: "Middels deze weg wil ik u, namens alle medewerkers van postkantoor Venray, danken voor de taart die we afgelopen zaterdag 29 maart j.l. mochten ontvangen. Het is voor ons een hard onder de riem, maar zeker ook een signaal van de bezoekers van het postkantoor dat de sluiting ook hen bezig houdt."
En daar kan de SP helemaal mee eens zijn!

De overheerlijke SP-taart die de medewerkers van het postkantoor aangeboden wordt