De Hulpdienst

De SP afdeling Venray heeft een eigen hulpdienst. De SP staat dicht bij de mensen. Niet alleen in politieke zin. Daar waar we kunnen helpen doen we dat. Dit heeft wel zijn grenzen want ook SP'ers zijn en blijven mensen. Voor wat en waar je bij de hulpdienst voor terecht kunt lees je hieronder.

Soms kom je er niet uit. Heb je problemen met de gemeente of er een conflict mee en voel je je niet serieus genomen. Of je betaald elke maand netjes de huur van je huurwoning maar de woonstichting pleegt geen of te weinig onderhoud. Of, bij praktische zaken, je krijgt de belastingaangifte maar niet ingevuld en hebt geen geld om een professional er na te laten kijken. Het kan dus gaan om hele praktische zaken tot dat kleine steuntje in de rug. Alle hulp is gratis.

Toch zijn er ook problemen waar we niet bij kunnen helpen. Denk aan psychische, psychologische en/of psychiatrische problemen of juridische problemen waar eerder een advocaat dan de SP naar moet kijken. Daar waar wij je niet kunnen helpen verwijzen wij zo veel mogleijk door naar andere (professionele) instanties.

Wie zijn de mensen achter de hulpdienst? Dit zijn actieve vrijwilligers die lid zijn van de SP, die graag mensen steunen en in de gemeente Venray wonen.

Hoe bereik je de hulpdienst? Hiervoor kunt je het beste het contactformulier gebruiken. Omschrijf kort en duidelijk wat je vraag is en wat je van ons verwacht. Bij 'categorie' klik je aan "contact met de hulpdienst". We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.