Bijeenkomst leden in de Rooijerie geslaagd

1 februari 2010

Bijeenkomst leden in de Rooijerie geslaagd

Vrijdag 29 januari jl. kwamen rond de 25 leden in de Rooijerie bij elkaar voor een gezellig samenzijn. De leden waren uitgenodigd door het bestuur voor een hapje en een drankje.

Rond acht uur heerst er al een gezellig drukte op de eerste verdieping van de Rooijerie. Rond de 27 leden hadden zich van te voren opgegeven. Ronald van Hal, voorzitter a.i.: "Na het harde werken van de verkiezingen vonden we het tijd voor wat ontspanning met elkaar. Op die manier wilde we ook onze actieve leden bedanken die zich zo hard voor de verkiezingen hebben ingezet. Ik vond de avond erg geslaagd. Je leert elkaar eens op een andere manier kennen en dat is ook wel prettig. We zijn van plan om vaker op deze manier bij elkaar te komen."
Voor elke bezoeker stond een tas met een verrassing klaar zodat niemand met lege handen over de koude straat hoefde.

Aanstaande 22 maart organiseert de afdeling weer een bijeenkomst van alle leden. Van Hal: "dan gaan we het bestuur weer in functie kiezen, bespreken we de afgelopen verkiezingen van 18 november jl. en willen we vooral ook stilstaan hoe wij als afdeling verder willen gaan want er is nog werk genoeg aan de winkel in Venray!"