SP gaat twitteren

9 april 2010

SP gaat twitteren

Ook de SP afdeling Venray gaat met haar tijd mee. Zo zijn we sinds vandaag te vinden op Twitter en heeft de afdeling een eigen profiel op Hyves.

Elianne Sweelssen"We vinden het belangrijk om iedereen in Venray te bereiken. Dat doen we door op straat te zijn en daar flyers uit te delen of in gesprek te gaan met mensen. Digitaal zijn de laatste jaren de mogelijkheden om met elkaar in contact te komen enorm uitgebreid, daar willen we nu gebruik van maken", aldus Elianne Sweelssen, fractieleider voor de SP in de raad.

Sweelssen: "Met Twitter zijn we in staat om direct verslag te doen van bijvoorbeeld een raadsvergadering of een belangrijke informatie-avond. Weliswaar kunnen we per keer maar 140 tekens gebruiken maar dat is genoeg om kort en bondig je boodschap over te brengen. Niemand houdt van lange wazige verhalen. Ons vinden op Twitter is eenvoudig: www.twitter.com/SPVenray."

TwitterOp Hyves is de SP via de link sp-venray.hyves.nl te vinden. Elianne Sweelssen: "Op Hyves spreken we weer een hele andere doelgroep aan dan via Twitter. Maar de techniek staat voor niets; we hebben Twitter en Hyves aan elkaar gekoppeld zodat onze 'tweets' direct zichtbaar worden op Hyves. We hopen op deze manier ons sociale gedachtengoed voor een beter Venray nog meer onder de aandacht te kunnen brengen."

Volg deze link om ons te vinden op Twitter.
Volg deze link om ons te vinden op Hyves.