Kerst Gala Benefiet Avond San Mateo 9 december

25 oktober 2011

Kerst Gala Benefiet Avond San Mateo 9 december

Op 9 december a.s. organiseert de werkgroep San Mateo een Kerst Gala Benefiet Avond in de Witte Hoeve. Organisatoren Alda Haegens en Jan Hendriks lichten de avond toe.

"Op 09 december aanstaande organiseren wij in samenwerking met de Witte Hoeve een Kerst Gala Benefiet Avond ten behoeve van ons Kinderproject in San Mateo – Guatemala. De opbrengst van deze avond komt geheel ten goede van dit project en zal deels besteed worden aan vitaminen en het medisch fonds voor 150 kinderen en deels voor de bouw van huisjes voor de allerarmste families in dit prachtige bergdorpje.
In januari 2011 hebben wij een nieuw educatief centrum geopend. Echter, zieke kinderen kunnen niet naar school. Kinderen zijn vaak ziek doordat ze onder zeer slechte omstandigheden leven en wonen. Door vitaminen te geven en er tevens voor te zorgen dat de families in een huisje met een betonnen vloer, een dak en een raam, kunnen leven, kunnen we ziektes reduceren."

Wat kunnen mensen 9 december a.s. verwachten? Jan Hendriks: "Een glas champagne bij binnenkomst om te beginnen natuurlijk. De avond zal geopend worden door de 11-jarige pianist uit Venray; Rangel, een wereldtalent! Maar ook de artiesten als Geert Pelzer, Octet-Nog van het Venrays Mannenkoor, Transparant en de Sjanelekes. En heel veel meer. De Witte Hoeve zal zorgen voor de lekkere hapjes. Kortom: Een gezellige culturele avond in kerstsfeer!"

De entree is 25 euro. Kaartjes zijn verkrijgbaar bij Partycentrum de Witte Hoeve Venray (0478 581 626), Alda Haegens en Jan Hendriks (06 1029 2205 / aldahaegens@home.nl), Margret Tummers (06 1522 9875 / Margret.tummers@home.nl), Marielle van Bracht (06 1243 3006 / twofishes@ziggo.nl).

De avond zelf wordt gehouden op 9 december a.s. in De Witte Hoeve. De zaal is open vanaf 19.30 uur. Aanvang is 20.30 uur.

Voor meer informatie en foto’s van San Mateo: sanmateovenray.wordpress.com en sanmateovenray.lrdesign.info