Alda Haegens Venraynaar van het Jaar 2011!

2 januari 2012

Alda Haegens Venraynaar van het Jaar 2011!

Alda Haegens, vrouw van SP Venray bestuurslid Jan Hendriks, is oudejaarsavond uitgeroepen tot Venraynaar van het jaar 2011. Burgemeester Hans Gilissen reikte de bijbehorende wisselprijs De Evenwichtige, een kunstwerk van Liesbeth Rutten, tijdens een speciale uitzending van Peel en Maas TV aan de Venrayse uit.

Samen met zwemmer en nierpatiënt John Wijers uit Wanssum en gedeputeerde Patrick van der Broeck uit Oirlo was Alda Haegens genomineerd. Na Jan de Bruijn (2008), Bianca Bussers (2009) en Harry Maessen (2010) is Alda Haegens de vierde Venraynaar van het jaar.

De uitzending van Peel en Maas TV is HIER te zien.

Voor 2012 hebben Jan en Alda een nieuwe actie opgestart: "Steun een kind in San Mateo voor 20,00 per maand". Met 20,00 per maand (minder mag natuurlijk ook altijd) kunnen zij de kinderen helpen op het gebied van educatie, voeding, vitaminen, medische hulp, schoolspullen en alles wat er nodig is om een kind een zo'n goed mogelijke toekomst te geven.
Zij hopen natuurlijk dat de mensen deze actie net zo goed gaan ondersteunen als dat er op hen gestemd is.

Meer informatie over de nieuwe actie is HIER en HIER te vinden.