Samen aan de slag voor Venray

24 februari 2018

Samen aan de slag voor Venray

Op 17 februari jl. stonden we met een tent op de Grote Markt voor onze campagneaftrap voor de gemeenteraadsverkiezingen. Maar eigenlijk hebben we de goede gewoonte permanent campagne te voeren. Deze manier van werken sluit mooi aan op ons motto: ‘Voor Jezelf, Voor Elkaar, Voor Venray’. Het liefst zijn we namelijk samen met mensen actief om met elkaar te strijden voor verbeteringen.

Zo voeren we sinds anderhalf jaar campagne voor een Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico, deden we onderzoek naar het draagvlak in de directe omgeving van de Melkfabriek in Leunen voor de plannen voor de grootschalige huisvesting van arbeidsmigranten en voerden we helaas tevergeefs actie met de mensen van JouTou voor het behoud van de dierenweide op het Sint Annapark. Op dit moment voeren we samen met bewoners van schimmelwoningen in Brukske actie met als doel een permanente oplossing van dit probleem af te dwingen. Ook na de verkiezingen zullen wij hiermee doorgaan. Het blijkt namelijk dat dit probleem in meer wijken en dorpen in onze gemeente speelt. Voorlopig is er dus nog genoeg te doen.