Gaat het nu wel òf niet goed in de Thuiszorg? Het is maar wie je hoort praten!

13 april 2008

Gaat het nu wel òf niet goed in de Thuiszorg? Het is maar wie je hoort praten!

De SP Venray organiseert in samenmwerking met de ABVAKABO FNV een bijeenkomst over de problemen bij de Thuiszorg.
In de afgelopen tijd is er namelijk veel gesproken en geschreven over de problemen bij de Thuiszorg instellingen. Iedereen heeft er wel een mening over, vooral die mensen die niet weten hoe het is om dagelijks afhankelijk te zijn van die zorg.

De problemen zijn groot, dat ervaren de SP en de vakbonden dagelijks. De invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) speelt daar een belangrijke rol in. Met de gevolgen daarvan komen medewerkers dagelijks in aanraking. Daarom willen SP en ABVAKABO FNV graag juist met medewerkers in discussie en kijken of we met de ervaringen uit de praktijk iets kunnen doen. Misschien op gemeentelijk niveau, of zelfs op landelijk niveau.

Samen met de ABVAKABO FNV wil de SP medewerkers uitnodigen voor een bijeenkomst op dinsdag 6 mei 2008 om 19.30 uur, In de Witte Hoeve, Gasstraat 5, 5801 CT te Venray, Christoffelzaal.