SP Venray klaar voor verkiezingen

10 augustus 2009

SP Venray klaar voor verkiezingen

In november houdt Venray gemeenteraadsverkiezingen. De verkiezingen zijn in verband met de gemeentelijke herindeling vervroegd. De SP is net als in 2006 van de partij. De voorbereidingen tot aanloop naar november zijn vrijwel afgerond. Het warmdraaien is al begonnen!
 gemeente Venray)

Voor de landelijke SP is Venray een proefgemeente. Wat door de SP in Venray in samenspraak met “Rotterdam” wordt bedacht zal, als het aanslaat, ook landelijk worden gebruikt.
Vrijwel alle voorbereidingen zijn afgerond. De verkiezingslijst is bekend en zal op de ledenvergadering van 31 augustus aanstaande worden gepresenteerd en vastgesteld. Elianne Sweelssen zal de kar als lijsttrekker aanvoeren gevolgd door de nummer twee op de lijst Ronald van Hal. Het verkiezingsprogramma was al gereed en ligt al voor de leden ter inzage. Dit programma zal tijdens de ledenvergadering definitief worden vastgesteld.
Bij de landelijke SP drukken de persen al op volle toeren om al het verkiezingsmateriaal op tijd klaar te hebben. Daarnaast heeft de SP alle leden benaderd om mee te helpen met de komende verkiezingen. De respons was enorm. Kortom, het wordt een lange hete nazomer!