Treinstation Oostrum geen doorkomen aan voor rolstoelers

14 oktober 2011

Treinstation Oostrum geen doorkomen aan voor rolstoelers

De SP heeft voor de derde keer vragen gesteld in de commissie over de fietsenchaos op het treinstation. Voor mensen in een rolstoel is er soms geen doorkomen aan. Ongehoord, vindt de SP!
Wederom fietsenchaos op het treinstation in Oostrum

Wethouder Busser maakte na de vragen van de SP bekend dat er volgende week wordt begonnen met de werkzaamheden in en rondom het treinstation. Het is de SP een doorn in het oog dat dit zo lang heeft moeten duren. Steeds vaker krijgt de SP klachten van mensen in een rolstoel dat zij eerst de nodige fietsen aan de kant moeten werken om bij het perron te kunnen komen. Dit geeft een hoop ergernis!
De SP vroeg zich af hoe de stand van zaken was rondom het "verbeterprogramma" voor het Oostrumse treinstation en wat de wethouder concreet heeft gedaan sinds de eerste vragen in 2009 om het station bereikbaar te maken.
Volgende week gaan de werkzaamheden beginnen, de SP is benieuwd hoe snel de problemen tot het verleden gaan behoren.