SP steunt bezwaarmakers Circuit De Peel

26 november 2011

SP steunt bezwaarmakers Circuit De Peel

De SP blijft kritisch tegenover Circuit De Peel en steunt hierin de bezwaarmakers. Even rustig door de bossen nabij het circuit lopen kan niet meer als er een race aan de gang is en dan hebben we het nog niet gehad over de grotere milieubelasting die een racecircuit bij tijd en wijle met zich meebrengt.

De SP heeft veel en intensief opgetrokken met bezwaarmakers uit Merselo en omgeving. Inmiddels lijkt het erop dat we naar de finale gaan. Het bestemmingsplan wordt opnieuw ter inzage gelegd en uiteraard staat er dan nog een bezwaarprocedure op de rol. De SP gaat bezwaar aantekenen en roept anderen op dit ook te doen. Een racecircuit in een prachtig stuk natuur moet je niet willen.
Bezwaar maken kan door deze link te volgen (Docx) en het in het Word-document en aan het einde van het document de gevraagde gegevens in te vullen. Vervolgens kunt u het document versturen naar het College van B&W en de Gemeenteraad. Dit kan tot 8 december a.s., dan sluit de termijn om bezwaar te kunnen maken.

Volg hier de link om bezwaar te maken tegen het Circuit De Peel. (Docx)