SP gaat touren door Limburg

15 november 2021

SP gaat touren door Limburg

De SP Statenfractie organiseert de komende maanden een aantal themabijeenkomsten, op verschillende plaatsen in de Provincie. Interessante sprekers belichten verschillende actuele thema’s die spelen in de regio. In februari en april volgend jaar doet de SP-Tour Noord-Limburg aan, in Venlo en Venray.

De eerste ankerplaats is Heerlen, op vrijdag 26 november van 19.00 uur tot 20.30 uur, waar de SP Limburg het uiterst actuele thema "Energie-armoede" aan de orde zal stellen. Hoofdgast is het Kamerlid Renske Leijten. Zowel leden als niet leden zijn van harte welkom!

Aanmelden

Het is noodzakelijk om je vooraf aan te melden. De capaciteit van de zaal is beperkt, dus meld je tijdig aan: limburg@sp.nl o.v.v. SP Limburg Tour. Laat even je naam weten en met hoeveel personen je komt.

Coronacheck

Wij houden ons aan de geldende coronamaatregelen. Daarom zullen wij een coronacheck uitvoeren, op je telefoon of papier.

Luciushof/De Twee Gezusters, Putgraaf 3, 6411 GT in Heerlen.
De locatie ligt op 13 min. lopen vanaf het Centraal Station en parkeren kan in de naast gelegen Q-park-garage.

De volgende themabijeenkomsten zijn op:

• maandagavond 13-12 in Maastricht Thema Wonen met Sandra Beckerman;
  • vrijdagavond 07-01 in Roermond Thema Klimaat met Renske Leijten;
  • donderdagavond 17-02 in Venlo Thema nog niet bekend;
  • vrijdagavond 22-04 in Venray Thema nog niet bekend.

Meer informatie volgt!