Provinciale statenverkiezingen 2011

27 maart 2011

SP geen slecht resultaat afgelopen verkiezingen in Venray

De SP heeft in Venray geen slecht resultaat behaald als het gaat om de afgelopen Provinciale Verkiezingen van 2011. De Venrayse kandidaat André Flos had 448 stemmen en stond daarmee op de tiende plaats in de top 15 van Venray.

20 februari 2011

SP afdelingen Venray en Horst kleuren Grubbenvorst rood

Daar waar afdelingen van de SP meestal hun blik richten op de situatie in hun eigen gemeenten, lenen de verkiezingen voor Provinciale Staten zich uitstekend voor samenwerking tussen afdelingen. Afgelopen zaterdag, 19 februari, namen actieve leden van de afdelingen Horst aan de Maas en Venray de gelegenheid te baat om in Grubbenvorst de ZO-krant en verkiezingsfolders te verspreiden.
Gebroederlijk aan het werk voor een socialer Limburg

16 februari 2011

De flipflop top

Er wordt deze verkiezingscampagne heel wat gedraaid. Partijen die de afgelopen jaren tegen beter openbaar vervoer, een gezond platteland en kleine gemeenten waren, draaien vlak voor de verkiezingen ineens bij.

15 februari 2011

Campagne Statenverkiezingen ook in Venray op gang

Zaterdagmiddag verzamelde een groep actieve SP'ers zich om half twee voor café Den Engel in het centrum van Venray. Doel: hebben wij een date op 2 maart?
Hebben wij een date op 2 maart?

29 januari 2011

Venray kleurt roze

Langzaam kleurt Limburg roze en Venray doet hier net zo hard aan mee. De roze inkt van de verkiezingsposters was nog niet droog of de emmers behangerslijm werden al klaargemaakt. Dit is nog maar een voorproefje van de proteststemmen die kommen gaan.
Vrijdag 4 februari a.s. is de officiële aftrap van de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen 2011 in Maastricht.
Venray kleurt roze

24 januari 2011

Zondag 30 januari zorgdebat bij TV Limburg

Op zondag 30 januari zendt TV Limburg het eerste grote verkiezingsdebat uit. Dit debat gaat over de zorg in Limburg. Namens de SP neemt lijsttrekker Thijs Coppus aan het debat deel.

4 december 2010

SP Limburg presenteert verkiezingsprogramma "Nieuwe Kracht!"

De Limburgse SP heeft haar verkiezingsprogramma gepresenteerd. Het programma heet ‘Nieuwe kracht!’. De partij vindt het hoog
tijd voor een frisse wind door het provinciehuis. “De SP gaat de strijd aan tegen de arrogantie van de macht. Het is tijd voor de SP in het provinciebestuur.” Aldus SP lijsttrekker Thijs Coppus.