Schimmel in huurwoningen

Lees in dit dossier alles over vocht- en schimmelproblemen in huurwoningen.

13 juni 2018

In een schimmelwoning wil je niet wonen!

Woensdag 13 juni tot en met vrijdagavond en zaterdagmiddag 16 juni a.s. zijn onze kloppers en leden van de werkgroep "Voor een gezondere wijk" weer in het Brukske om samen met de getroffen huurders in gesprek te gaan over de uitkomsten van het uitgebreide schimmelonderzoek in de wijk het Brukske.

13 maart 2018

Stop de schimmelwoningen

Foto: SP

Van Groningen tot Den Bosch en van Middelburg tot Nijmegen en zo ook in Venray. SP-Kamerlid Sandra Beckerman stelde afgelopen weekend Kamervragen over bijna veertig wijken met schimmelwoningen en achterstallig onderhoud, verspreid over heel Nederland.

4 december 2017

Schimmel groot probleem in Brukske

Foto: SP

Tussen 23 september en 28 oktober deed de SP onderzoek naar vocht- en schimmelproblemen in huurwoningen in ‘t Brukske. Aanleiding was een bericht van een bewoonster, die last heeft had vocht- en schimmelproblemen in haar woning en dit maar niet opgelost krijgt met Wonen Limburg Venray. De SP wilde weten of zij de enige was die dit probleem had of dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen. De resultaten zijn schokkend.